loading...
معرفی کالا شروی
زانیار بازدید : 31 نظرات (0)

خرید کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام 


قیمت : 5500 تومان


برند : Gooshe


خرید پستی کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام


 



 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


طرح کمیک قصه‌های من و بابام روی کادوپیچ گوشه، طرحی نوستالژیک است که می‌تواند برای خیلی از متولدین دهه‌ی شصت جذاب باشد. این محصول دوست‌دار محیط‌زیست را می‌توان بارها استفاده کرد. با این کادوپیچ، بسته‌بندی هدیه کاری آسان و لذت‌بخش است که نتیجه‌ای به‌جز یک هدیه‌ی خاص و جذاب نخواهد داشت.

کادوپیچ طرح قصه‌های من و بابام از پارچه‌ی نخی ساخته شده است. طرح روی این پارچه‌ی شیری‌رنگ، بخشی از داستان کمیک من و بابام است. رنگ‌های استفاده‌شده در این محصول از نوع مجاز و کاملا ضد حساسیت هستند. به همین دلیل در برخورد با پوست حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. نخی که به همراه این پارچه‌ی 48×48 سانتی‌متری وجود دارد، می‌تواند هدیه‌ی شما را به آسان‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن بسته‌بندی و کادوپیچی کند. ضمن اینکه با وسایل دردسترس و ساده‌ای مثل سنجاق‌قفلی هم می‌توانید هدیه‌ی خود را کادوپیچ کنید. یکی دیگر از مزیت‌های این نوع کادوپیچ، امکان استفاده‌ی چندین و چندباره از آن است، کاری که با کاغذ کادوهای مرسوم به‌سختی ممکن است. این کادوپیچ را استودیوی گوشه تهیه کرده است و هدف از آن چیزی به‌جز جلوگیری از قطع درختان (برای ساختن وسایل غیرضروری مثل کاغذ کادو) نیست.

با استفاده از کادوپیچ طرح قصه‌های من و بابام به‌جای کاغذ کادوهای معمول، می‌‌توانیم قدم کوچکی برای محافظت از جنگل‌ها برداریم. این کادوپیچ راهی آسان و سریع برای تبدیل‌کردن هدیه‌ی شما به یک کادوی خاص و دوست‌داشتنی است.

 


 



تصاویر بیشتر

 



کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام




 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 



















تصاویر بیشتر برای کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابامگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام
















کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام Gooshe ... - ...




رتبه: ۴٫۲ - ‏۱۰ مرورخرید اینترنتی کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام و قیمت انواع کاغذ کادو گوشه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کاغذ کادو گوشه با بهترین ...












کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام فروشندگان و ...



‎ریال ۵۵٬۰۰۰
کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام Gooshe Father and Son Design Fabric Gift Wrap. 5,500 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت; نمودار قیمت. 0. 0. 0. 5. 0.











کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام محصولات مشابه ...


محصولات مشابه Gooshe Father and Son Design Fabric Gift Wrap ( کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام). کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح باغ آینه · کادوپیچ ...













کادوپیچ پارچه‌ای گوشه کد 010 - فروشگاه اسفند


۶ ساعت پیش - کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام. ناموجود ... ۱.۸. کاغذ کادو پرنیان هفت رنگ مدل k1 بسته 10 عددی. ناموجود ... کاغذ کادوی کمل گرافیکس کد ...













کاغذ کادو | باماپی


کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح خانواده محترم گوسی · اطلاعات بیشتر ... کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح جان من است او ... کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام.













لوازم جانبی کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام | ...


لوازم جانبی کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام ، لوازم جانبی Gooshe Father and Son Design Fabric Gift Wrap ، تاریخچه ، Tarikhche ، ملزومات و تجهیزات ...













مقایسه قیمت و مدل های کاغذ کادو - کالایاب


۴.۷. کاغذ کادو گلاسه طرح 197 بسته 4 عددی · ۱۳,۴۰۰ تومان. ۴.۶. کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام. ناموجود · کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام. ۴.۶.













قیمت ملزومات هدیه


کادوپيچ پارچه‌اي گوشه طرح تمبر انار. قیمت ندارد · ساک هديه گوشه طرح قصه هاي من و بابام. قیمت ندارد · ساک هديه گوشه طرح نارستان 1. قیمت ندارد · ساک هديه گوشه طرح شاه ...













کادوپیچ پارچه‌ای طرح ماهی و سیب - نشر افق


هر وقت موجود شد به من اطلاع دهید. آدرس ایمیل شما با ثبت نام در فهرست انتظار کتابی که موجود نیست، به نشر افق اجازه می‌دهید در صورت موجود شدن آن،‌ از طریق ایمیل به شما ...
وارد نشده: گوشه ‏بابام













قصه های من و بابام – جلد اول: بابای خوب من – کتاب‌های طوطی


یکی بود، یکی نبود. یک پدر بود و یک پسر بود. پدر نامش اِریش اُزِر بود و در سال ۱۹۰۳ در شهر پلاوئن در آلمان به دنیا آمد. در دانشکده‌ی هنر در شهر لایپزیگ هنر نقاشی را ...
وارد نشده: کادوپیچ ‏پارچه‌ای ‏گوشه ‏طرح












نمایندگی فروش محصولات گوشه Gooshe - irancomment.com


کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح گلستانک · قیمت خرید و فروش کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام. کادوپیچ پارچه‌ای گوشه طرح قصه های من و بابام · قیمت خرید و ...













#پارچه_کادویی Instagram photos and videos - My Social Mate


پارچه کادویی طرح تولد تو🥰🥰 بسته بندی هدیه تولد با پارچه کادویی تولد تو یه .... کیسه های پارچه ای #چاپدستی #چاپ #پارچه #لینو #لینو_کات #لینو_لئوم #گل ... Gooshe Group | گروه گوشه - @gooshe_group Instagram Profile - My Social Mate ... بابا لنگ دراز عزیزم من میخواستم با نوشتن این نامه به تو روحیه بدهم اما حالا باید به ...












گنجینه الکترونیک - مشاهده مطالب


فرمانروا با دیدن قیافه سردار جنگاور تحت تاثیر قرار گرفت و از او پرسید: ای سردار، اگر من از ... تو لحظه های آخر خودم رو به خدا این قدر نزدیک دیدم که بابا بزرگ خدا بیامرزم اومد جلو چشمم. .... لازمه این مدل کادوپیچی زیبا داشتن دو تکه پارچه متفاوت است. ... مرحله 1: پارچه‌ها را به صورت ضربدری طوری روی هم قرار دهید که هشت گوشه داشته باشید.












قصه شیرین کودکانه، دختران انار - نی نی بان | خبر فارسی


۲۱ آبان ۱۳۹۶ - حادثه با به کارگیری دو تیپ مستقل و یگان های مهندسی و فاوا، بهداری و سایر ... بعد هم پدر دوچرخه کادوپیچ را از پشت در آپارتمان به دست گرفت و وارد خانه شد. ... از در خبری نیست جز پارچه ای آویخته. ... است: گوشه ای از محله را پسر بچه ها که من هم جزء شان بودم قرق می کردیم. .... به من می گفت: بابا کار کردی، خسته شده ای.













کدبانو الی و کدآقاعلی


۶ بهمن ۱۳۹۲ - خوبه اول عکس رو نشونتون دادم و بعد قصه شو سر هم کردم. ... مادرم به شوخی می گفت با سنگ های من و چوب های همسرم که از بچگی جمع کرده بودیم یه خونه بسازید! ... طرح شهر برفی با طرح های عید کریسمس، مناسب برای هدیه دادن به هموطنان مسیحی: .... بابا نمی گید همین لنگه جوراب می تونه یه گلدون بیچاره رو از سرما نجات بده و حال ...













بهمن ۱۳۹۲ - کدبانو الی و کدآقاعلی


۶ بهمن ۱۳۹۲ - خوبه اول عکس رو نشونتون دادم و بعد قصه شو سر هم کردم. ... مادرم به شوخی می گفت با سنگ های من و چوب های همسرم که از بچگی جمع ... طرح شهر برفی با طرح های عید کریسمس، مناسب برای هدیه دادن به هموطنان مسیحی: .... به قول دخمل دوسال و نیمم :ای بابا!! ... بعد هم گوشه های کیسه نایلونی رو روی در بطری برمی گردونیم و در بطری ...













گوشه های از جنگ ابو اعزراییل ویارانش درفلوجه با داعش - ...


گوشه های از جنگ ابو اعزراییل ویارانش درفلوجه با داعش صفحه نخست دسته بندی ها کارتون طنز گیم آموزشی تفریحی فیلم مذهبی موسیقی خبری سیاسی علم و تکنولوژی ...













Images about #قطره_اشک tag on instagram


تابلو تکه دوزی با دست،با طرح های فانتزی #قوتیلیا# ایده#هنر #تابلو_فانتزی #تکه_دوزی#پارچه #نقاشی_با_پارچه #سوغات #بوم #قصه ..... #نوروز می آیدتا درد#فقر_نداری #بقض در #گلویی #کودکان_فقیر گره زند #قطره_اشک از گوشه #چشمی بچکاند. ... بابا فدات بشه که خواستی #قوی باشی قربونت برم #الهی همیشه تا همیشه ...













Explore the #نه_به_کیسه_پلاستیکی hashtag statistics ...


#کیف خرید همراه جنس پارچه مخمل ساده و طرح دار آستر کشی شده با تترون اعلا . ... کیف های پارچه ای جایگزین کیسه های پلاستیکی ♻️ کیف پارچه ای نقاشی شده دودست. ... ببینید و با خودتون بگید: ای بابا مردم چرا آشغالاشون رو هر جا میرسن میریزن! ..... انواع ساک پارچه‌ای، کادوپیچ و کادوپیچ کیسه ای، با طرح و رنگ انتخابی، ...












Posts tagged as #lovapack | Picdeer


گیفت های رادین کوچولو با تگ اسم و ست چیدمان #گیفت_متینگالری ... #valentinepack#gift#flower#cookiesکادو#کادوپیچی#پکنوزاد#استنداسم#سبد#تریکو#قیطون ... سبد تریکو دستباف ، قابل سفارش در رنگ ها و طرح های متنوع، قابل شستشو ... تو که وکیل باشی همه حق ها گرفتنی است پرونده ای که تو وکیلش باشی قصه اش ...













#نوشت_افزار_برگ Instagram Hashtags, Profiles, Photos ...


بابا لنگ دراز ✍ #جین_وبستر ▫️دفتر کلاسوری پاپکو ▫️خودکار پایلوت ▫️پاپکو . ... ▫️خط کش چوبی طرح حیوانات پیکاردو ▫️پاک کن اسلیو فابرکاستل ▫️مداد مشکی فاتح . ... من ترسیم کردن را به حرف زدن ترجیح میدهم، زیرا ترسیم کردن سریعتر است و مجال ...... ساک دستی های پارچه ای گوشه جایگزین مناسب برای پلاستیک .













سبز_انگشتی hashtag on Instagram Photos and Videos - ...


یکی از بزرگترین دلخوشی های من این هست که مادری دارم سبز انگشتی که باعث شده خونه مون ... بابا جان شما یا زندگی کردن با گل و‌گیاه رو دوست دارین یا ندارین. .... کتاب بخون و درِ دنیای اسرارآمیز قصه ها رو به روی ذهنت باز کن حواستون هست که .... ۱۲ رنگ آرت لاین قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان تخته شاسی های گل گلی پارچه ای با طرح های بسیار ...













سیب_اسکچ Photos & Videos


فروشگاه کادوپیچ ❤ نمایندگی انحصاری محصولات #فرفره_رنگی ... از اونجایی که هر کدوم از شما نظر های مختلفی داشتید ما هم توی این ویدیو با ابزار ... حرف بزنیم * طرح برای منه * خوشحال میشم نظراتون و بدونم ❤ ۱۳۹۸.۷.۲۳ #art ..... نمیشود که همه اش خسته باشی و سَرِ سکانس هایِ تلخ بهانه بیاوری و گوشه ای به قهر کِز کنی و بازی نکنی .












Showing media for hashtag #عاطفه_صالح_رضوانی , ...


فکر کنم هر سال دو سه تا کیسه زباله پر از گل های پارچه ای کنار دفترش داشت. ... سمت چپم را نگاه کردم؛ بابا کنارم روی صندلی نشسته بود و من دراز به دراز روی ... از اینکه خوب سرتا پایم را وارسی کرد لبخند محسوسی گوشه ی لبهایش بود پرسیدم: چرا میخندی؟ .... میتوانم لوس ترین جمله ی دنیا را در جواب کادوپیچ کنم و بگویم که: نه، حواسم به ...













Bedone Sansor - UKlist


فوری - هشدار وزارت اطلاعات درباره طرح مدیریت مصرف سوخت. 14 днів тому ... واکنش شیرین نجفی به بازداشت روح اله زم - من بیگناه هستم. Місяць тому ...













Images about #پارچه_كادو on Instagram


پى نوشت: پارچه هاى كادويى را جايگزين كاغذ كادو كنيم تا يك بار مصرف نباشد، .... كاغذ كادو) #جنگل_بان_فرهنگي #پارچه_كادو #كادوپيچ #كاغذ_كادو #فرهنگي # ..... پارچه هاي كادويي گوشه جايگزين كاغذ كادو #كتابفروشي#بامداد#كتاب#كاغذ_كادو# ... يكى از داستان هاى كتاب قصه هاى من و بابام در طرح هاى تازه ى پارچه ها به بازار ميايد.












#سینی_خواستگاریのインスタグラム(Instagram)の画像 ...


سینی پذیرایی کف آیینه سایز بزرگ ، جنس رزین با بهترین کوالیتی در جنس و رنگ . ... سینی های برنج برنج هندوستان طرح پروانه با ضمانت✅ #سینی #سینی_پذیرایی .... از گذاشتن ته هر استکان روی پارچه خشک اونو داخل سینی مورد نظر برای پذیرایی بچینید. ... اینم بگم برای مهریه ، من به بابام گفته بودم من از مهریه سکه خوشم نمیاد.













Explore the #هوالطیف hashtag statistics and most popular ...


#هوالطیف #رمان_پناه #قسمت_هفتاد_سوملبه های چادر را با دست نگه داشته ام و مثل بچه ها دنبال لاله راه می روم. ... حرفی می رود سمت کفشداری ها گوشه ای می نشینم و به همه جا با دقت نگاه می کنم. .... انقدری که لاک دست و رنگ موم مهم بود، هوای بابای مریضمو نداشتم. ..... مفیدباشه ۱_برای‌ قرار دادن طرح روی پارچه اول میتونیداگر‌پارچتون نازکه روی‌طرح‌ ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری